BAŞARILARIMIZ

 Gürgençler Bilişim, Teknolojinin Türkiye’de her noktaya hızlı ve güvenli şekilde ulaşmasını sağlamak, hem bireysel hem de kurumsal kullanıcıların, yazılımsal ve donanımsal tüm ihtiyaçlarına çözüm sunmak amacıyla, Türkiye’nin en büyük ve en yaygın Gsm Operatörü olan Türk Telekom ile yaptığı işbirliği neticesinde 2004 yılında sektöre ilk adımını Mersin’ de attı. 2006 yılında Silifke ve ardından 2008 yılında Mersin Forum Avm. ‘de açılan Türk Telekom İletişim mağazaları ile marka değeri oluşturdu.

     Firmamız 2013 yılında büyük bir atılımla dünyanın en değerli markası olan Apple ile yaptığı iş birliği ile Apple Premium Reseller ünvanına sahip oldu. Bu ünvan ile Konya’da hizmet verilmeye başlanıldı. İş birliğinin geliştirilmesi ile Apple Yetkili Servis Sağlayıcısı ünvanını da elde eden Gürgençler Bilişim, 2014 yılında ilk Apple Yetkili Servis Sağlayıcı Noktasını Konya’da hizmete sundu. Hızla büyümeye devam eden Gürgençler Bilişim, 4 yıl gibi kısa bir sürede, İstanbul, Ankara, Mersin, Hatay, Tekirdağ illerinde 11 Apple Yetkili Servis Sağlayıcı, 7 Apple Premium Reseller ve 6 Türk Telekom İletişim Merkezine ulaştı ve özel ünvanlar/başarılar elde etti.

     2017 Yılında Türkiye’nin en büyük alışveriş merkezlerinden Cevahir AVM.’de açılan Apple Yetkili Servis, içerisinde kafe alanı bulunması, 200m2 lik rahat ve özel dizaynı ile Dünya’nın sayılı Flagship  Premium Apple Yetkili Servis Sağlayıcıları arasına girdi ve Apple Türkiye tarafından konseptin dünyaya sunulması neticesinde globalde ses getirdi. Bu modern servis anlayışı ile “Premium Servis” ünvanına, 2018 yılı genelinde %90 ve üzeri müşteri memnuniyetine bağlı olarak;  İstanbul, Ankara,Tekirdağ, Konya, Edirne ve Hatay lokasyonlarımızda erişmenin ve 2019 yılında da “Premium Servis” Olarak hizmet veriyor olmanın ve 2020 yılında da 7 Şubemizle Türkiye’nin En yaygın Premium Servis ağı olarak hizmet verecek olmanın gururunu yaşıyoruz.